Historien upprepar sig och slutar alltid likadant

*Med julmust i min hand sitter jag och pluggar
tillsammans med nacluW annaH  i webben 
(som är och äter just nu så jag tar en liten paus, hihihi)
Det går bra, vilket jag inte trodde det skulle göra.

*Fredag imorgon, vilket betyder Polarna och Hanna som nattgäst.
På lördag blir det gocart med Victor, Gardis och Hanna.
Jag som typ inte har åkt det, haha.. kommer ju gå.. SKITBRA!!

*Nej, nu ska jag klä på mig mjukisbrallor och bara
njuta av att första veckan efter första
lovet på första året på gymnasiet snart är slut!
Det är inte kul att vara en liten förstakladdare föresten.



Old Picture, saknar fortfaramde hårfärgen :(
Kommentarer
Postat av: du är min bäääääästiiiiiisss <3

de gilllllar vi sara!

2010-11-11 @ 22:11:52

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0