tappa solen i backen

Nästa vecka är det Påsk, tiden går fort..
Det är tur för hade tiden gått långsamt just nu hade jag blivit galen. Det är så tråkigt överallt.
Skolan, fritiden, framtiden, bloggen. Allt. Så idag vill jag säga tack till att tiden går fort.
Det jag ville komma fram till är att på Påsk ska jag till stugan och då ska jag verkligen ta mig tid till att fota.
Jag har inte fotograferat seriöst på ett halvår, om inte mer. Så jag ska försöka lova er massa nya foton.
Den här bilden tog jag för två år sedan på påsk. För ett år sedan var vi i Holland och firade påskafton.
Det var en mysig semester.
Nu ska jag sova och kom på att jag vill tacka en gång till.
Ja, då ska jag tacka er som läser min blogg.
Ni som står ut med mig och mina tråkigt inlägg.
TACK, ni är hur fina och underbara som helst!!!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0