KLAGANDE TEXT

På något sätt har jag inte orkat lägga upp bilderna från Turkiet. Känner mig hemsk och så..
Imorse mådde jag superduper men efter den långa (FETT TRÅKIGA) dagen i skolan kände jag bara: BLÄÄÄ!
Jag.orkar.inte. Är redan skoltrött och det har gått två dagar. Knappt. Hur kan man vara så jävlig? Hm.
Egentligen ska man inte klaga. "Alla får inte den lyxen att gå i skolan blablabla..." Men SERIÖST? Man orkar inte ha över tre timmar långa lektioner där lärarna bara babblar om målen för en kurs. Ni kanske inte fattar hur mycket slöseri på dyrbar tid det var. Vi hade kunnat lägga ner all den energin som vi gjorde oss av med någon annan gång, vid ett prov eller så..
-
Ni får en bild så länge.
På mig och Mandi.
Nu ska jag sova. Verkligen njuuuuta av en riktigt lång och skön sömn.
Jag ska verkligen försöka lägga in bilderna någon dag nu i verkan!
Hoppas ni förstår varför jag inte gjort det idag! Hahaha!
Om nu någon ens läste denna klagande text?!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0