plötsligt händer det

- Imorgon är det fredag = slut på denna första vecka i skolan.
Idag var Hanna, Sara och jag inne och kollade hur nya Torpaskolan ser ut.
My god, den är ju galet fin. Men fick en liten känsla av dagis med alla olika färger och former överallt.
Men skitsamma. Jättesnygg var den iallafall! Dagen har spenderats tillsammans med Sara och vi har varit gottegrisar som har bakat kladdkaka och havreflarn. Jävligt (ursäkta språket) gott! I helgen ska jag fira 10 år med samma dam. Det blir ju kanojners! Känner att min blogg blir "idag-har-jag-gjort-dittan-och-dattan" mer och mer för dag som går men jag känner såhär: Vad fan ska jag annars skriva? Vad låter intressant?
Jaja, pallaaaa skriva mer. Hej då och tack för mig!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0