kul, jävligt kul

1. Ditt namn? Sara Berndtsson

2. Ålder? 16

3. Vart bor du? Vänersborg

4. Bor tillsammans med? Familjen

5. Husdjur? En hund och en fågel

6. Färg på ditt hus? Grått tegel

7. När är du född? 27 december

8. Klass? OP2B

9. Vilket år tar/tog du studenten? 2013

10. Något jobb? INGET! Dåligt :(

 

DAGENS

11. När gick du upp i morse? 10:00

12. När ska du sova? Snart, om två timmar typ.

13. Duschat idag? yeeees

14. Kramat någon idag? Puuuck!

15. Pussat någon idag? Noomi hihi

16. Vad har du ätit idag? Fiskgrejs som mamma slängde ihop, muums!

17. Dagens klädsel? Svart klänning, leggings

18. Dagens smink? Eyeliner, mascara

19. Dagens sötnos? Måste nog varit Sara som hade färgat håret!!! :)

20. Dagens roligaste? Inget speciellt faktiskt.. HAHHA.

 

VEM

21. Har du många vänner? Jag har många vänner och jag vet vilka jag kan/inte kan lita på!

22. Hur många har du kysst? Har inte ni med att göra!

23. Vem kramade du senast? Noomi

24. Hur många har du haft sex med? Har tappat räkningen ;)

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen :)

27. Har du pojk-/flickvän? Inte för tillfället

28. Vem pratade du med i telefon senast? Vanessa, som ringde och frågade efter Julia

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Erik Lindell som sa: Det är det.. :)<3

 

BÄSTA

31. Film? Det måste vara den svåratse frågan som finns!

32. Låt? Håkan Hellström - Vid Protesfabrikens Stängsel, Håkan Hellström - Nu Kan Du Få Mig Så Lätt

33. Mat? Grillat kött, sallad (med massa fetaost), klyftpotatis, grillat hemmagjort vitlöksbröd och en god kall sås!

34. Dryck? Loka Vattenmelon

35. Färg? Rosa och turkos

37. Stad? Göteborg♥

38. Land? Grekland

39. Ämne i skolan? Förr var det musik, nu när jag inte har det är det nog Psykologi.

40. Människa? Håkan Hellström

 

SENASTE

41. Personen du tänkte på? Håkan, eftersom jag skrev hans namn på förra frågan

42. Personen du kysste? Sara, HAHAH..

43. Gången du spydde? Var för några månader sen, tur det.

44. Gången du grät? Senast jag såg titanic och det var för några veckor sedan.

45. Pizzan du åt? En med lufttorkad skinka, mozarella och ruccola (låter gott men den var dåligt gjord)

46. Gången du var i Göteborg? var där för några veckor sedan :)

47. Gången du var i Stockholm? Sommaren 2009

48. Gången du var full? Det var ett tag sedan

49. Gången du var hög? Aldrig varit hög :D:D:D

 

ANTAL

70. Personer du älskar? Ni vet vilka ni är :)

71. Personer du hatar? Hatar ingen

72. Pojk-/flickvänner du haft? Som jag och amanda brukar säga: aaaa, det är ett par de jaaa

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Haha, vad är detta för frågor?

74. Glassar du ätit på en dag? 5 tror jag

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Har inte varit på någon i år :(

76. Gånger du haft minnesluckor? Haha, MÅNGA GÅNGER...

77. Gånger du varit hög? redan svarat?

78. Personer du saknar just nu? några

79. Gånger ditt hjärta brustit? ....

 

VEM

80. Vill du kyssa nu? Jaaag vet inte haha,..

81. Ska du träffa imorgon? Klassen typ.

82. Sjöng du senast för? Mig själv

83. Hade du senast en msn-konversation med? Minns inte

84. Spelade du tvspel med senast? Minns inte det heller, Erick från Holland tror jag :)

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mina vänner

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Anders Behring Breivik

87. Förtjänar att dö? Ingen förtjänar att dö!

88. Är söt? Min hund Noomi, hohho

89. Vill du sova jämte inatt? Vet inte.

 

VAD

90. Gör dig glad? När man lyckas med något bra!

91. Gör dig ledsen? Sorgliga filmer.. Haha, nej men - folk som ljuger.

92. Vill du helst göra nu? Vinna en lyxig resa till Grekland hade inte suttit fel.

93. Önskar du att du slapp göra? Skolan

94. Vill du ha nu? Choklad.

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Läs fråga 92.

96. Längtar du till? 16 September - Håkan på liseberg!!!

97. Tycker du om dina betyg? Helt okej! :)

98. Ångrar du i ditt liv? Inget

99. Är det bästa som hänt dig? Oj, mycket

100. Hur mycket är klockan? 21:18

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag vill ocksö göra denna! :D:D

Kul att läsa :) <3

Plus att mitt namn stod där :]

2011-08-31 @ 22:12:51
URL: http://eriklindell.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0