Turkiet - BILDERNA!

Igår var jag på Överby med Sara. Det var trevligt.
Jag fick med mig en jättefin brun skinnväska från H&M,
två par fjäderörhängen, en vinröd tubhalsduk,
en ring och hårspännen hem. Kändes bra!
Behövde en fin väska som man kan ha på stan och sånt.
Köpte ju en skolväska i Turkiet som jag är jättenöjd med.
Det var ju såklart inte det enda jag köpte. Blev två par
låga converse (rosa och vita), en ring (som för tillfället är borta!!!!!!!!!!!)
och lite mer grejer som jag inte orkar skriva nu. Jag vet inte om jag kommer
orka lägga upp alla bilder där ifrån men några kommer jag slänga upp.
Om ni vill se mer sen får ni kolla Facebook
-
Mamma taggar en heldag på stranden!
-
Julia och Amanda innan Parasailingen
-
-
-
Livet är på topp!
Våran goda vän Mehmet som stod för all cola och sprite ;)
-
Tagga Alanya
-
-
-
-
-
Barhäng med Simon och David från Tjeckien
Utsikt från balkongen
-
-
Bye Turkey
-
Bästa resan ♥
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0