Hej då 2010...

2010 har varit som en vind som swischat förbi.
Året har varit helt underbart, självklart har det varit jobbigt ibland och då
tackar jag mina fina vänner för att ni hjälper mig i alla lägen.
Det har hänt så mycket.. Slutat nian, vilket var väldigt jobbigt eftersom man hade en så SJUKT bra klass.
Den måste varit värd guld, så bra var den. Saknar er alla i 9F. Sommaren var helt fantastisk, härliga kvällar med mina vänner, sol, bad och festival. Precis så som det ska vara. Jag har börjat gymnasiet, ett stort steg i livet.
Året har varit bland dom bästa i mitt liv helt enkelt och
det blev ännu bättre när slutet blev så bra med grymt folk!

Jag vill tacka min familj och alla mina underbara vänner för ett minnesvärt år.
Nu ska jag börja se framåt, 2010 blir minnen och 2011 blir nya förväntningar, tankar, låtar, upplevelser, möten.. Ja, listan är lång.. längre än denna texten som också blev väldigt lång.

TACK, TACK, TACK!

betydelsefulla bilder
















Kommentarer
Postat av: julia j

åååh jag bara älskar den översta bilden på 9f! <33333333

2011-01-03 @ 17:31:25

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0