sudda sudda sudda

Nu är livet som det ska vara.
På topp - med.andra.ord.
JAAA! Sommarjobbet är avklarat, fallens har bara börjat,
Erik hassle, Veronica Maggio och Oskar Linnros är kvar,
Johan kommer på måndag. WIHO! Överbra!
Nu ligger jag i min säng och känner hur fötterna njuter.
Blev mycket hoppande och sånt på Rix FM-festivalen. Den var bra!
Fast jag kommer ändå aldrig lära mig att tycka om Rix FM. Nej. Aldrig.
Nu ska jag sova (snart) HIHI. Jaajajajaaa. GODNATT PÅ ER GALNINGAR!-
-

- Tog inga bilder i Göteborg så det fick bli en från när jag och Mandipandi var där i vintras!
(Om ni undrade lite lätt ingandlade jag en svart
finfin hatt och en vit slags tröja där nere. I Göteborg.
Det var bra tycker jag. Ska använda det imorgon)
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0