det är inte ditt fel, det är du

Härligt med sommarlov på torsdag.
Praktiskt, hehe.
-
Helgen har varit väldigt bra. Det har ju trots allt varit "värsta partyhelgen" i Vänersborg. Idag är det Sveriges Nationaldag, bra nationaldag med strömavbrott i hela staden. Nu hade jag planerat att sova. Vi får se. Datorn kanske håller mig uppe en liten stund till. Vi får se. Kanske stänger jag av den direkt så jag får en "lång" natts sömn. Tror det blir det förstnämnda, bara för att vara lite dum mot mig själv. Jag hatar att skriva såhär = utan-att-hoppa-ner-ett-steg-efter-varje-mening. Det är så jobbigt för dig att läsa då. Visst är jag varmhjärtad som tänker på ditt eget bästa? (a) Nej, usch. Nu får jag ladda upp detta meningslösa inlägg innan ni somnar och kommer försent till skolan imorgon eftersom ni inte hann ställa alarmet på era mobiler så måste ni komma på en ursäkt på varför ni kom försent eftersom det låter så osannolikt att "Jag läste Saras blogg och somnade blabla". Det är inte lätt att driva en bra blogg med bra inlägg. Detta inlägget blev helt sjukt. Jag vet. Men jag kanske lider av lite smått solsting efter den varma långhelgen som varit. Till och med så varm, att jag  Sara Berndtsson - Har badat hela två gånger. Starkt. GODNATT NU.
Godnatt.......
Godnatt.
-
Kommentarer
Postat av: nicole.

tusan vad fin.

2011-06-07 @ 18:19:31
URL: http://niccokick.webblogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0