För allt som är kvar är en dröm om vad kärlek kunde va

Upprepad rubrik men hur fin får en textrad vara?
Jag ligger i soffan och mumsar på choklad och lyssnar på Håkan.
Tidigare idag var jag på min lillasysters skolavslutning. Så fint!
Efter det åt vi tårta. Ikväll ska jag till Schools Out med Polarna och vakta.
Lazee och Newkid kommer. Det blir great tror jag, hehe.
Synd att det regnar bara.. Har gjort det två(tre?) år i rad nu på Schools Out.
Ja, de som ska till Dalaborgsparken och dansa
loss hela kvällen/natten får en lista av mig med peppmusik!
Kör hårt nu folket! äre fest eller? - sommar'11
//
Bild på mig och Sara från igår, coola ellerhur?
Kommentarer
Postat av: nelly

sv: åå tack! :D

2011-06-19 @ 09:44:56
URL: http://justmenelly.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0