sluta dröm om det ljuva livet, du kommer aldrig va med om det

.. Be aldrig mer om ursäkt för sakerna du aldrig gjorde.

Har gjort min första dag på sommarjobbet idag.
Det gick bra och var faktiskt väldigt lugnt och skönt.
Risken är att det kommer bli långtråkigt om det inte finns något att göra.
Men jag ska inte klaga.
Jo jag ska klaga som FAN på en sak...
Och det är min jävla helvetes IPHONE.
Mitt batteri tog slut på den idag och när jag ska trycka in pinkoden står det "fel pinkod".
Jag klickar in igen och det står att det är fel. Så jag hämtar koderna för att se så jag inte har tryckt in fel.
Men det stämmer så jag trycker igen. Nu står det att man ska skriva i någon "lösenkod". OKEJ!???
Provar igen och så står det att man ska vänta i 60 minuter..
ÅÅÅÅÅÅÅÅH argare kan man inte bli.
//
GODNATT FINASTE NI!
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0