Amanda "LirarN" Krancher

"sara b, du är en lirare, krigare, rockstar, soldat, gjord av stål, Du är en förjävla påskkärring haha noo du är helt jäkla WASTED.. drf jag tycker om dig ofcourse eftersom jag försöker vara likadan, ;)) ♥ Du e en rikig jävla marinsoldat sen är du en pilot.... och en polack. Du är även en mjuk gummubjörn på utsidan men på insidan är du hård som betong :))) hallå sara, ja jag har tråkigt.. har pluggpaus okej? :) du är även en valross och om du vill kan du få bli en geting, fast de e du redan :)) förresten, jussste du är en jokkmokk. Kan se dig stå på ett berg och verkligen köra ''M-style'' haha du är en superhjälte, min vän!! :) ♥"

En liten wallpost av ingen mindre än
AMANDA LIRARN KRANCHER.

Du är grym, min krigare, marinsoldat och allt vad du nu är :*

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0