Frågestund - Svaren!

om jag hade gått fram till dig på stan hade du blivit glad då?
ja självklart att jag hade det! :)
har du sovit under bar himmel?
Nej, det har jag inte men vill det
vem är din idol förutom håkan?
Lykke Li
varför är inte du och sara kompisar längre?
Det är privat!
hur många trosor har du?
har inte räknat duuue!
ska du på peace and love i sommar eller?
Nej, jag tror inte det.. Jag och Amanda var väldigt sugna eftersom Maskinen kommer dit!
vart jobbar du?
Jobbar ingenstans för tillfället.
hur lång är du?
1.73
hur bra tycker du jag är på en skala 1-10?
10 såklart.. Vem är du ?
vilket hockeylag hejar du på?
Inget speciellt tror jag.. Frölunda isåfall.
vad gillar du för fika?
fanta exotic och delicatoboll (Min och Hannas specialare)
favoritplagg och varför:
Converse, för det kan man kombinera till allt!
favoritcd och varför:
Alla Håkans skivor :)
favoritårstid och varför
Våren tror jag.. Självklart älskar jag sommaren men på våren är det så mycket känslor i luften
tror du på ödet?
Ibland
vem är din favorit lärare på OP?
Monica!
När fick du mens?
Sommaren till sexan
* vilka bloggar följer du??
Jag förljer faktiskt inte så många bloggar men Tyras är bra :D
* vilken linuje går du på gymnasiet & vilket gymn.??
Jag går omvårdnad med inriktngng - Skydd och Säkerhet, på Birger Sjöberggymnasiet.
* väger du över 85 kg??
Nej :)
1. Vilket är ditt favoritplagg?? :D
Converse om det räknas till plagg.. Annars får jag nog säga skjortor av olika slag.
2. Kan inte du visa lite bilder på ditt hår, från långt till kort & alla olika nyanser, fett sugen på att klippa halvlångt igen & färga de mörkt??
Jo! Här kommer lite bilder :)
 



3. hur skulle du matcha en blåvitrandig stor tisha isommar?? :D
jag skulle nog matcha det med mörkblåa korta chinosshorts eller vanliga slitna jeansshorts och till det - converse såklart!
du verkar ha bra självförtroende.. har du det!?
Nope!
har du några fobier?
Älgar, fötter och att kräkas.
vem älskar du mest nils-erik eller Vaktis goooran?
För dom som undrar är det två gubbar som jobbar på skolan. Jag kan inte påstå att jag älskar någon av dom men väljer Nils-Erik om jag måste.
Har du blivit sviken någon gång?
Som fan, många gånger. 
Är du kär i någon just nu?
nej det är jag inte! :)
Peace and Love eller Way Out West?
Peace and love tror jag.. Har inte varit på någon av dom men peace and love verkar vara sjukt grymt!
Hellström eller Linnros?
Hellström!!
Mörkt hår eller ljust hår?
Spelar ingen roll. Men på mig är det ljust jag gillar mest tror jag.
Lång smal musiker eller solbränd biffig sportsjock?
kan inte välja ;)
London eller Ibiza?
Kan inte välja där heller !
ska du se håkan i gbg i sommar?:D
Jag vill och måste
varför tog det slut mellan dig och fredrik andersson?
Privata själ
hur många finnar du i pannan kompis?? <3
Lika många som du, kompis ;)
vad tycker du om följande bloggar:
Foki ?
En söt blogg men har tröttnat på den.. Läste den ganska mycket förr men tycker hon är "för" söt nu liksom. Förstår ni hur jag menar? :)
Kisse ?
Underhållande blogg som man blir vansinnig på. Haha.. Hur ser hon ut nu om jag får fråga? Shit!
Tyra ?
Grym, jordnära tjej som inte bryr sig ett skit om vad alla andra tänker och tycker. Dessutom har hon sjukt fin stil. Tyra äger!
Blondinbella ?
Har inte läst hennes blogg så mycket men hon kan vara ganska jobbig!
Dessie ?
Den är väl som alla andra fjortis/divabloggar antar jag. Men hon är helt okej!:)
vilken typ av killar/tjejer faller du för??
sportiga/pluggisar/modenördag/fjortisar/håkankillar??
Det beror väl på. Jag älskar "håkanstil" och kollar alltid en extra gång när jag ser en person med sådan stil!
baka nu för faaaaan älskling!
Ska bli!!!
Hur många besökare har du dagligen? :)
Det varierar mellan 65-100 unika läsare. Alltså inte så mycket :)
vad har du för kamera :D?
Nikon D40
Är du och Sara ovänner? Typ seriöst?
Kan inte kalla det ovänner men :)
när skilde sig dina föräldrar?
Jag var väl runt 5-6 år!
var har du köpt jeansvästen som du har på din profilbild på face book?
Den är köpt på Monki. (Bilden ser ni lite längre upp)
Hur går det med killarna? :) Vad för pojkvänner har du haft?
Haha, det går väl bra. Det sistnämnda tar vi inte upp här :)
du försöker vara precis som lykke
INGEN KAN VARA SOM LYKKE LI!
Gillar du någon just nu?
Kanske, kanske inte ;)
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0