jag är mig själv

annars hade jag inte varit som är är.
Jag är varken normal eller onormal.
Alltså, vem är normal egentligen?
Kan någon säga det till mig?
Hur är man när man är normal?
och hur är man när man är onormal?
Ja, jag vet då inte.
-
Jag vet mest att jag är ledig idag och klockan är inte ens tio.
Jag blev så bloggsugen att jag gick upp ur sängen och hämtade datorn.
Det är coolt.
Vad ska man kalla dessa bilder?
Onormala eller normala?
Nu kanske ni har fått en starkare syn på vem jag är.
Jag har 70 % liknande bilder på datorn.
Kommentarer
Postat av: nahoj enyap

Vi har ju ett liv tillsammans (internskämt) kanske tillsammans är vi onormala? För att våra konversationer kan man ta en lång fundering över om det är normalt eller onormalt. Haha. Djupt! tror jag....

2011-03-25 @ 12:49:21
Postat av: Erik

Du är ju i alla fall dig själv, det är det som räknas! ;D :D

2011-03-25 @ 19:32:58

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0