att ta åt sig

På samma gång som jag tar åt mig så skrattar jag åt deras patetiska liv som går ut på att göra folk ledsna. Jag är säkert inte den enda som dom har skrattat åt bakom ryggen. Eller bakom ryggen.. Bakom dataskärmen. Många ungdomar idag blir retade, mobbade och kränkta av såna som dom. Killar och tjejer. Tjejer är egentligen värst. Oskyldiga, små fina flickor. Jag ska inte bry mig för det är ingen stor grej egentligen, jag vet det.
Men det är inte så jävla enkelt.
-
Imorgon ska jag gå till skolan! Kanske ska klä mig såhär? Som jag gjorde Midsommar 2009?
Fyfan va snygg jag är! Fräck min också! TACK! :)
Kommentarer
Postat av: chill

lunch, den är ur världen nu. ta ta tare lungt

2011-09-06 @ 21:49:32
Postat av: sara

jaa! gör det Sara!

ska nog också börja med att härma andras miner från när dom gick i 8an :D

verkar så kul! fast.. näe jag har ett eget liv så avstår nog.. :D:D:D:

2011-09-07 @ 12:21:14
Postat av: Erik

Sara <3



Hör av dig <3



Du är så fin för den du är! <3

2011-09-07 @ 21:46:58
URL: http://eriklindell.blogg.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0