MUSIKTIPS

Alina Devecerski – Ikväll skiter jag i allt
Gillar ni Alina Devecerskis sommarhit "Flytta på dig"
är detta en liknande låt av samma tjej. Skön enligt mig!:)
 
Miike Snow – Devil's Work - Dirty South Remix
Redigt bra dunk! Dirty South's remix av låten "Devil's Work" har
blivit en av mina favoriter det senaste. Älskar beatet!
Vill bara kasta mig ut på dansgolvet.
 
Kapten Röd – Pantad & Såld
Kaptenen levererar. "Pantad & Såld" är en av de bästa
låtarna på hans album - Fläcken som aldrig går bort.
 
Florence + The Machine – Spectrum (Say My Name) - Calvin Harris Remix
En blandning av Isabella Summers vackra stämma och
Calvin Harris remix av "Spectrum (Say my name)"
Dansa?
 
Khaled – C’Est La Vie
Sommarkänslor??? Det är det minsta man kan säga om Khaleds "C'Est La Vie".
 
Lilla Sällskapet – Jag vill ut
Ännu en gång.. Lilla Sällskapet. Kan.inte.tröttna.
Älskar deras skiva "Om Vingarna Bär" så otroligt mycket.
Den är sommare 2012 för mig
 
 
Phoenix – 1901
Vad ska man säga? Phoenix är som vanligt bra. Riktigt bra.
Älskar att låten är fri och att man bara vill sjunga med och hoppa runt!
 
 
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0