Tandkräm mot finnar?

Har för tillfället en del finnar som inte vill försvinna. Jag brukar använda olika hudvårdsprodukter som till exempel Visibly Clear och Acos acneserie. Aco är jättebra men Visibly Clear har funkat rätt bra men inte alls lika bra som Aco. Just nu har jag inte någonting hemma hos pappa så jag ska testa tandkräm. Det sägs ju att det torkar ut finnar. Eller är det bara en myt? Jag har använt tandkräm någon gång innan och det slutade med att det torkade ut alldeles för mycket. Kan bero på att jag använde det i princip varje kväll.
- Har ni provat tandkräm på finnar? Hur har det i sådana fall funkat?
Kommentarer
Postat av: Mohipi

Jag har testat, det fungerade på mig. Visst torkar det ut huden men man får ju använda hud vårds produkter som återfuktar huden igen! Kan ju inte gå runt som ett tort fnuske i ansiktet heller! (:

2012-01-08 @ 22:37:45
Postat av: Anonym

FUNKAR PRIMA!

2012-01-08 @ 23:30:41

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0