TIDSFÖRDRIV

Är du kär? Nej!
Är du en sportfåne? Skulle jag inte vilja påstå att jag är ;)
Är du likgiltig? Nej verkligen inte!
Är du röksugen? Det är jag aldrig.
Är du rik? Haha, in my dreams.
Är du fattig? Nej:)
Är du trött? Ja det är jag.. Har inte gjort ett piss idag. Kanske därför.
Är du shoppingsugen? Om jag är! Ska till Gbg nästa vecka och då blire SHOOOPPING
Är du töntig? Som fan :)
Är du ressugen? Skoja inte.. Har letat resor idag faktiskt. Vill iväg till sommaren!
Är du skolsugen? HAHA.. JAA!!! <3
Är du irriterad? Nej!
Är du festivalsugen? Om jag är.
Är du alkholsugen? Nooopeee.
Är du saknad av nån? Jaa, I think so.
Smeknamn? Ruth, Rutan, Rutis, Sara. B, Rutsara.. Listan är lång.
Bästa åldern? 20 tror jag :)
Bästa tidningen? Veckorevyn är braaaaooo.
Hur sminkar du dig? Till vardags använder jag mousse-foundation, concealer, bronzer, eyeliner och mascara.
Vinterns accessoar? Stora halsband och ear cuffs skulle jag vilja säga :)
När stal du senast något? Hmm, har väl snappat åt mig en och annan godis hemma ;)
Hur många timmar sov du inatt? 7½ timmar :)
Vilken film såg du senast? Friends With Benefits.. Fast såg inte klart den
Vilken internetsida besökte du senast? Facebook.
Vad sa du senast till vem? Ja - Till pappa när han frågade om han fick ta en godis av mig.
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från pappa: Hej hej, är allt bra? När kommer du? Tänkte med maten.
Vad gjorde du i förrgår? Städade som en dåre och var på överby.
Vad har du gjort idag? INGENTING!
Vad ska du göra idag? Kolla gladiatorerna och äta mig fet på mitt godis. Lockande?
Hur många msn-kontaktetr har du? För många.. Över 900..
Vilket land besökte du senast? Turkiet, TAKE ME BACK!
Hur många snälla känner du? Oj, väldigt många!
Vad såg du senast på tv? Phineas & Ferb
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Philips.. Fast det är en blue ray:)
Senaste köp? Ananasjuice till min Pina Colada.
Vad har du dåligt samvete för? Jag vet inte riktigt.. Ingenting som jag sitter och tänker på så om jag nu har det är det förhoppningsvis inget allvarligt!:)
Vad har du för skor? Massa olika.
Vad har du på dig nu? Kläder.. Bara svarta om det skulle vara intressant för er att veta. Och ett halsband.
Vilken musik har du lyssnat på idag? Oj,.. En jäkla massa.. Jack Johnson nu. Han är grym.
Skulle du säga nej till sex idag? Kanske, kanske inte :)
Är du vegitarian? Nej!:)
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Nej :)
Vad heter dina kusiner? Emma, Andreas, Viktor, Caroline och Johan.
Är du feminist? haha, nej
Vad drack du senast? Mjölk <3
Gillar du att laga mat? Älskar det!
När sjöng du senast? Förut
Håller du det städat? Ja.. Tro det eller ej.. Men kan inte vara där det är ostädat. Min syster kallar mig perfektionist.
Vad gör dig lycklig? När min familj och mina vänner mår bra.. Och sol.
-

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0