ISABELLA JOHANSSON

Vad som än händer kommer det alltid vara du och jag. Det vet jag. Du ställer alltid upp för mig vad det än gäller. Vi har känt varandra så länge jag kan minnas. Den där dagen då vi kastade kula på gården. Det klickade mellan oss. Två små barn med sårskorpor på knäna. Allt vi har gjort tillsammans och allt vi kommer uppleva i framtiden. Framtiden är våran. Ingen kan gå emellan det vi har. För det är något speciellt. Stark vänskap som ingen kan bryta. Jag kan inte lita på någon som jag kan lita på dig. Du är verkligen än äkta vän som alla önskar att man har. Du och jag i vått och torrt, sommar som vinter, varmt och kallt. Du klarar dig igenom allt, Isabella. Du är hårdare än sten men samtidigt lika len som mjukglass innuti. Ditt hjärta är av guld och dig har JAG som vän. JAG!? Du är bättre än vad du tror. OCH vacker som den finaste sommarkvällen med rosa himmel. (Hej jag är poet) Jag älskar verkligen dig så det gör ont. IMORGON kommer vi ha världens mysigaste dag/natt.
Rosa & Pamela, Du & Jag.
BEST friends forever and ever♥
Hello Saferide – My Best Friend
Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0