Maj förde med sig solsken

Andra maj. 19 grader. Älskar det.
Dagen har bjudit på skola. Skönt att vara tillbaka!
Runt 18-tiden kom Hanna förbi mig så vi vandrade
till Skräcklan' där vi åt glass i solen. Dagen har även bjudit på massa lyckorus.
Av solen bland annat. Men även av en annan sak jag inte
kan säga i bloggen ännu eftersom jag ska vara lite tyst med det.
Men håll er uppdaterade så kommer ni kanske veta inom någon vecka!
Bara så att ni inte ska få för höga förhoppningar
kan jag meddela att det inte är någon jättegrej!
-
Dagar som denna känner jag bara såhär:

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv; jaa jag verkligen älskar andra avenyn! sjukt grym serie som tyvärr inte längre går på tv men som man kan ladda ner!

åh TACK! gud så glad jag blir! <3

2012-05-02 @ 22:34:25
URL: http://miikaelabergstrom.devote.se/

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0