Bråvalla

Världens bästa campmates! Från vänster: jag. Angelica, Sara, Katie (bakom), Amelia, Elin, Erik/Pejryd (bakom), Johan, Ellen & Filip. David, Ellen & Per saknas dock på bilden.

Om man inte ville ha ljummen öl från campet fanns underbart iskall öl att köpa på scenområdet. Sjukt dyrt dock. Men det var pant på muggarna. 20 kr tillbaka om man lämnade in dem!
Att gråtandes så mascaran rann stå längst fram på älskade, finaste Lana Del Rey kan ha varit det finaste.
Jag • Sara • Angelica • Ellen 
Glada efter att ha satt upp partytältet. 
CAMP #RANDOM
JAG TRÄFFADE FREJ. Alltså. Drömmen.
Träffade så härliga människor. Här är jag tillsammans med campmates och grannar innan Kanyes MAGISKA konsert.
Innan skorna var helt leriga.
Johan visar vad som behövs på festival. Vin, öl, chips, cider och stövlar.
Behöver man ens säga något?
Sköna snubbar på Kooks
Kanye fucking West
Camphäng
Daniel Adams-Ray aka Big Danne som gästades utav bland annat Petter och Lilla Namo!!
Finaste jag sett.
Standard.
Myshäng/förfest med bästa människorna!

Ska skriva mer en annan dag!!

Kommentarer

Namn:

Kom ihåg mig?

Bloggsida:






Trackback
RSS 2.0